Tuesday, February 16, 2010

Keep me warm


some ideas how to stay warm these days


9 comments:

  1. Magnifiques photos !!! j'adore le pantalon de la derniere !!!

    Des bisous de Céline & Charlotte

    HTTP://INITIALSCC.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  2. love love love those ideas!

    xoxo,
    F

    lekisskiss.blogspot.com <-- Texas gal bloggin fashion from NYC!

    ReplyDelete
  3. Oh j'adore !!!
    Tous ces styles sont super !!!

    Virgo

    ReplyDelete
  4. love the styles and th elooks!

    kisses

    ReplyDelete
  5. Sorry meid maar heb er echt geen idee van of ze die collectie ook hier verkopen! Prachtige blog heb je, ik volg je trouwens!

    xx

    ReplyDelete
  6. Just came across your blog and love these ideas!!!

    ReplyDelete
  7. hi !
    Zou je voor mij deze enquete in willen vullen? Het staat nogal in kinderschoenen en er is dus nog niets zeker maar we zijn met een onderzoek bezig.
    www.thesistools.com/?id=121939

    thnx !
    x

    ReplyDelete
  8. You have a fabulous blog here. love it!

    ps: thank you for the feature. I would love to trade link. please, let me know. Thank you ;-)

    ReplyDelete
  9. Me encantan los abrigos de pelo que sacó HyM esta temporada pasada. Muy chulas las fotos elegidas.

    ReplyDelete